Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Skärtorsdag

Ett snabbt inlägg eftersom jag måste lägga mig, upp tidigt imorgon och somnade nyss på soffan där uppe med Nova. Somnar alltid! Kollade på Vanity Insanity hehe!

Jobbat idag, stack tidigare eftersom Micke var hemma med barnen och Novas ögon började klydda igen. Hem och sen körde jag Philip till Oxie. Han ska stanna där till måndag. Saknar honom redan =( Tråkigt att inte träffa honom så mycket idag men så har han varit hemma hela dagen med Micke och lillasyster.

Hämtade Lotta på mobilia sen hem oxå kom Sandra, hennes kusin med söta Livia hit på fika. Sandra hade bakat en jättegod äpplekaka =) Barnen lekte och vi snackade skit! Sen blev klockan 20.30 (!) och det var HÖG tid att lägga Nova. Micke är ju ledig imorgon så de ska inte upp tidigt. Bara jag då *suck* men sen är jag ledig i 3 dagar =)

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Evelina

GLAD PÅSK GUMMAN!!!

kramar

2009-04-10 @ 02:27:45
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback