Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

fortsättning bilder

Nu kommer det mer bilder =) Det är ca 500 st (!) sammanlagt under vår semestervecka haha. Jag vill ha en ny fin kamera som Matilda har som tar så klara bilder. Kolla själv. Man ser skillnaden direkt.

Idag har vi (Micke medans jag sov) klippt häcken innan David kom strax innan 11 för att hämta häcksaxen. Nu är det bara såå varmt så vi går in och tar en paus =) Nova är så himla tuttig  nu, vill bara ha tutte hela tiden. Kommenterar andras bröst och är allmänt fixerad. Ja, på måndag blir hon 2 år. Då är det NO MORE! Ska bli skönt faktiskt, 2 år är lång tid även om jag är glad att jag kunnat amma mina två barn problemfritt.

Framme vid Royal Park sen golfbil (!) upp till våra "lägenheter"




26 juli som var lite regnig på förmiddagen




Charlotta: See U 25 aug om du jobbar då. Det är min första dag på jobb efter semestern men jobbar bara 2 dagar den veckan. En lagom start ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback