Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Helgen som var =)

"Förfest" hos min syster, hennes Pontus samt de två hundarna Daddy & Lilo



Timbuktu var på Stortorget, really good!



Syster & jag



Celines 2 års kalas 16/8



Hade fler bilder men vill ej lägga upp på barn/personer som jag ej hört med före.

Hade riktigt trevligt i lördags när jag och syrran var ute. Vi var hemma hos henne först, alldeles för länge men vi verkade liksom aldrig bli klara. Snälla mamma körde oss sen in till Stadsbibblan ungefär så gick vi därifrån. Började med en tur i stan, gick runt lite. Strax efter 1 gick vi in på Breeze. Trevligt och vi fick dansat men det är verkligen inget som förändrats. Jo förresten, ALLT pack har förflyttats dit nu när Slagt är stängt. Sen blev det inom Burger när vi kom ut. Lite innan 4 hämtade Jane och Adnan oss vid Latin. Tack snälla för att vi kom hem ordentligt båda =) Glöm ej att det är jag som ställer upp för er sen! Jag var hemma ca 5 hehe. Mådde sen som jag förtjänade ungefär ;-) Var kalas kl 14 och vid 15 var jag helt okej, som vanligt =) Pizza till middag igår och sänggående innan 20 *S*

Idag har vi bokat släp med grannen, bra att boka tillsammans när man har mkt skit som ska till tippen. De öppnade inte förrän 13 (!) så tills dess ska vi samla ihop lite mer. Bl a lägga ner all gammal jord från framsidan i säckar...säckar som vi först måste inhandla. Micke har sovmorgon, jag var uppe 7 med prinsessan så det blir tidig kväll idag med, najs =)

Kommentarer
Postat av: alex

TACK FÖR DEN!! hahah hur sur ser inte jag ut...hahaha =)

Kramen =)

2009-08-17 @ 21:52:34
URL: http://alexandrajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback