Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Idag, igår & i förrgår

Jisses vad jag bloggar sällan ;-) Faktiskt tappat suget lite vilket känns skönt på sätt och vis, det tar ju en massa tid att sitta och blogga hela dagarna haha.

Iallafall här kommer lite pics från idag där vi i korta drag varit i skogen (jag och barnen då Micke hade sovmorgon) samt möblerat om stora rummet =)




Igår var jag och barnen i Slottsparken och Stadsbiblioteket i Malmö medans Micke fikade med en kompis



Medans jag hade min sovmorgon den dagen



I förrgår var vi först hemma nästan hela dagen sen till djuren i Lomma




Coolt! Är så sugen på denna tattoo hon har under armen, med sötsaker men på min högra överarm isf =)



Det var nog alles, nu ska vi kanske tvätta snart eller så blir det imorgon på dagen. Hade bokat till 18 imorgon men vi är barnfria (!) och det är Malmöfestivalen så vi ska in och dricka öl med min kusin och hans Riina =) Jag ska åka TÅG, herregud ;-)

Kommentarer
Postat av: alex

tatueringen e läcker men hennes "trosor" är ännu läckrare, sådana vill jag ha..hihihi



kramen gumman

2009-08-13 @ 16:39:48
URL: http://alexandrajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback