Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kalas idag!

Uppe med tuppen efter 5 timmars sömn pga min sovmorgon till 11.30 igår (!) Nova vaknade 6.30. Snacka om att man var trött men jag kunde inte somna igår. Var trött men ändå inte så runt 01.30 somnade jag nog. Vi fick tråkiga nyheter igår, personligt så alla var trötta och fundersamma. Hoppas bara allt löser sig och blir bra igen. Allt ordnar sig, det finns en lösning på allt!

Igår var vi på kalas hos Lucas och Simon, de firade 4 resp 2 år =) Mycket trevligt med massor av goda kakor hihi! Innan dess var vi i Malmö på party-land och hittade en massa hello kitty grejor till kalaset samt en fin helium ballong men när vi kom hem från kalaset var den spårlöst borta. Nova ville ta av tyngden så den måste på något sätt ha rymt. Konstigt! Sen var jag på BR och handlade de sista sakerna!

Nu har vi fullt upp med förberedelser inför kalaset idag. Pga igår så hann/orkade vi ej baka så det får bli idag. Tvätta hann vi göra igår kväll iaf. Philip kommer hem kl 12 idag så han hinner göra sig klar.

Tänkte göra en sån här, Micke ska göra den:



Igår:


Kommentarer
Postat av: Evelina

tack för igår gumman! Kul att ni kunde komma. hoppas kalaset gick bra idag! kram

2009-08-09 @ 18:20:09
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback