Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

lugnt



Vad lugnt och skönt det är här just nu. Nova är helt fascinerad av My little pony dvd:n hon fick i födelsedagspresent och Philip leker på sitt rum =) De leker var för sig jättebra. Ska de leka tillsammans blir det genast problem ;-)

Det blev den dyraste storhandlingen på länge. Eller, ja vi fick ju massor av mat för pengarna men det blev massa pengar. Skönt ändå att handla så mkt för då slipper man åka till affären hela tiden. Det finns city gross vid novalund men ej testat. Är där bra om nån testat? Billigt?

Ska städa ur och sortera allt i vårt skafferi. Det behövs, allt är en enda röra och man kan ju passa på nu när det nästan är helt tomt där inne. Inte satt in allt nytt än. Det blev en hel del.

Micke jobbar kväll idag så jag är ensam hemma med barnen. Jag behöver vara lite själv känns det som. Blir inte alls så irriterad när jag bara är med barnen. Måtte denna jävla abstinens snart ge med sig.

Måste betala räkningarna sen oxå, imorgon jobbar vi båda hela dagen.




Köpte en ny duk till bordet:


Kommentarer
Postat av: Sandi

Skrev ju ett snabbt grattis på msn, men här får jag skriva ett DUNDERgrattis =)

Jätteroligt att det ska kolla en lillböna. Jag gissar på pojke denna gång. Men huvudsaken är ju att allt går bra.

Sköt om dig!

2009-08-27 @ 17:59:15
URL: http://www.sandiscraft.dinstudio.se/
Postat av: Sandi igen

Skulle bara tillägga att Citygross på Nova är jättebra, de har såå fint kött! Men de är förståss dyrare än Willys. Men med vissa sakwer kan det vara värt de extra slantarna.

Kram

2009-08-27 @ 18:00:49
Postat av: Diana

Min handling slutade på lite till haha! Duken blev kanon faktiskt, bra ögonmått! =) Kanske drar jag igång och bloggar lite igen, började träna för några veckor sen, så kan ju va kul med det kanske. =)

2009-08-27 @ 19:24:51
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sandi: Okej! Vi får testa deras kött någon gång. Tack för tipset och TACK för bebbe grattiset =)) Jag tror oxå på pojke hehe, iaf OM jag inte kommer må illa denna grav =) Kram



Diana: Vad bra =) Det var riktigt bra pris de hade! Oj ännu mer, ja de e syrt med mat men nu kan man ju inte sluta äta haha ;-) Jaha har du, vad skoj =) Så kan man "redovisa" vad man tränar osv. Jag tränar ej men ska INTE gå upp 30 kg denna gång utan promenera hae jag tänkt S kram

2009-08-27 @ 20:32:39
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: jane

city gross har kanon bra kött handlar allt vårt kött där. men allt annat köper vi på willys, dom har samma saker men billigare på willys, dessutom har ju willys sitt eget märke och eldorado som har många kanon prudukter.

handlar kött en gång i månaden och handlar andra saker var vartannan vecka, brukar hamna på ca 4000 i månaden.

=) drutten och bönan, HAHAHAH SÅ BALL. puss kram snuffa hoppas du mår bra

2009-08-28 @ 12:47:01
URL: http://thejade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback