Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Måndag = tillbaka till verkligheten

Då är det måndag idag och nu drar jobb etc igång för oss. Idag är det Mickes tur och imorgon är det dags för mig. Ska bli skönt faktiskt och jag är redo att gå upp 5.20 igen ;-) Har ju blivit 6.30-7.00 nu i veckan som var så det känns som en mjukstart.

Igår vaknade jag med UVI (urinvägsinfektion) Inget skoj direkt, satan vad ont det gjorde att kissa! Hade känt det lite i lördags med men tänkte att det är nog över imorgon (söndag) Jag tar inte så mkt som har med mig själv att göra på allvar...Tagit 3 piller hittills och nu gör det knappt ont. Läkaren sa att jag skulle vara symtomfri som ikväll, ju förr desto bättre!

Vill vara ärlig här och berätta att jag INTE kommer meddela en ev graviditet här i bloggen av olika anledningar. Sen är det bara familjerna + de närmsta vännerna som ev kommer få reda på det tidigt.

Vi har slutat röka och det går bra men jag ljuger om jag säger att jag inte är röksugen....Fan jag vill verkligen ha en cigg eller 20 nu men jag ska INTE. Självdisciplin kallas det visst ;-) Jag använder inget hjälpmedel men Micke har snus av olika slag tills dess att vi skaffat plåster.

Micke lämnade Philip med moppen nu på morgonen så hämtar jag honom + kompis A sen kl.13.25.

Igår hade vi supertrevligt med Mickes mamma, systrar, Matilda, Adnan + dogs nere vid Saxtorps Sjöar. Vi grillade och Nova badade =)

Lördag:

Besök av Sanna, Johan och Alfie =) Nova fick en superfin My little pony häst som pratar och suger på sin napp =)



Söndag:

Mot akutmottagningen vid Lunds Lasarett, helt öde!



Lund, varit på apoteket



Lite senare, mkt trevligare =)



Kommentarer
Postat av: Morfar pappa

I see that Nova has Morfar's very curly hair, is that a good thing...... well she is a little girl and little girls have curly hair.....and a nice colour too.

2009-08-24 @ 12:08:52
Postat av: Rebecca

Thank U, yes the hair is lovely!

2009-08-24 @ 12:12:00
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback