Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

mera regn...

...det bara fortsätter att ösa ner. Hmm, det var ju skönt en stund men man vill ju få lite mer färg nu när man börjat bli brun. Ingen tur till solariet idag och inget inköp av minneskortsgrejen. Stör mig på att jag inte ens vet vad det heter haha men till dess: minneskortsgrej =) Imorgon ska vi fixa det iaf och då ska jag SOLA. I solen eller solariet. Var år och dag sen jag solade solarie dock.

Sovmorgon imorgon, najs =) Ska nog lägga mig snart, känner mig trött och lite tv i sängen innan sovdags är aldrig fel =) Micke duschar och ska sen spela lite poker snackade han om. Nova vaknade precis till så jag tog datan med mig upp och sitter här en stund tills hon somnat om ordentligt. Smidigt med laptop!

Inte gjort så mkt idag. Blev pizza till mat, Mc Donalds igår haha. Hade varit intressant att väga sig nu efter semestern. Ska nog göra det imorgon. På kvällen blev det netto och sen inom David och Rebecca för att lämna tillbaka resväskan och snacka lite skit samt att barnen kunde leka. Vi har hunnit städa lite här hemma nu på kvällen, skönt för här såg verkligen ut som skit innan haha. Bokat ny tvätt-tid tills på lörd kväll, ska vara duktig nu och orka tvätta i tvättstugan istället = gratis.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag har vägt mig! och tro det eller ej men jag hade inte gått upp något alls ;)

2009-08-03 @ 21:17:56
Postat av: matilda

måste vara alla trappor som gör att jag hållt vikten:P

2009-08-03 @ 21:18:38
Postat av: Evelina

ALLA utom alex & co är bortresta/ förhindrade på søndag så dte blir ett mini kalas =) men sen är dte ju inte så lätt för vänner & familj från gøteborg att ta sig hit bara för några timmar heller. Men om ni hinner får ni gärna komma förbi och äta lite tårta =) kram

2009-08-04 @ 08:49:02
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Rebecca

Matilda: Ja det känns inte som man gått upp men så som vi åt så borde man ju gått upp. Å andra sidan all motion ja haha...skönt att slippa röra sig här hemma och äta normal mat ;-) Kram

2009-08-04 @ 08:49:49
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback