Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

update

Nu är det kväll och jag ska snart lägga mig. Den underbara tröttheten vet ni haha, slår ut en direkt! Men så har jag haft barnen själv idag och på kvällen. Micke kom hem när jag precis hade fått undan middagsdisken (spagetti & köttfärssås med brocolli) samt dammsugit eftersom jag slog sönder ett glas. Det var iaf välbehövligt att dammsuga, det är det alltid här hemma ;-) När jag tappar glaset säger jag "FAN!" Sekunden efter hör man Nova: "BAN!" hahaha. Dagens skratt, lätt.

Var upp om MVC en snabbis för att höra mig för lite om vikten, mina älskade åderbråck mm. Ja alla gamla krämpor lär blossa upp nu ;-) Fick inskrivningstid till 23 september samt att hon skrev remiss till folkhälsan (?) i Lund och skulle ordna såna långa, hela strumpor. Sexy? Antagligen aldrig haha. Vikt idag: 61.5 kg. Räknade bort kläderna så jag får passa mig JÄVLIGT noga!!!

Nova skulle såklart skita när vi var där och extra-blöja låg i bilen. Snabbt in i bilen och ner mot ICA, byta på deras piss-stinkande toa och sen stresshandla lite med en unge på höften och den andre lite överallt. Hur klarar man 3 st??? ;-) Hur gör du Alex hihi!

Over And Out!

Kommentarer
Postat av: alex

säg till att micke att startar eget så har du inget val =). äh man kommer snabbt in i rutinerna även om jag också kan flippa ut helt, eller inte jag host utan barnen..hahaha....2 barn är lättare än 1, men jag tycker faktiskt att 3 är lättare än 2. Ja du förstår det sen jag lovar... annars så kom bort med en av dem till mig så ska jag tukta den..hihihi...

Du/ni kommer också att fixa det, vi kvinnor är ju trots allt guds gåva till mänskligheten..hahaha



Natti natti gumman

Kram och grattis än en gång =)

2009-08-26 @ 23:05:00
URL: http://alexandrajh.blogg.se/
Postat av: Evelina

jag är grymt imponerad av Sophie (och alla andra med många barn) som har 6 barn!!!

men du kommer klara det fint gumman!! kram

2009-08-27 @ 08:01:13
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback