Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

varslad

Lite lugnt innan jag ska köra till jobb. Röjt järnet här hemma, både uppe och nere. Helt plötsligt så slog det mig att jag inte tänkt så mkt på cigg eller att röka =)) Så skönt! Jag säger inte att jag aldrig kommer röka igen, det är bara dumt att "lova" en sån sak. Helst med tanke på att nikotin lagras i hjärnan, inte konstigt man faller dit gång på gång.

Jag kommer inte vara kvar på BB utan ska till infektionskliniken fr o m 1 okt, en månad fram tills vidare. Lite blandade känslor men mest positivt. Det känns som det finns otroligt mkt att lära sig där borta och jag har redan pratat med en som verkar hur trevlig som helst =) Jag funderade lite över min TBC vaccinering som ej blivit av pga amning och nu rekommenderas det inte heller men det var inga problem. Så viktigt var det inte enligt dem.

Ordnat inskrivningstid 29 sept på Slottsstadens MVC istället, känns bättre att gå där. Avbokat här i Kävlinge. Ska göra cellprov med, samma sak som för ca 3 år sen då jag oxå var gravid...

See U!

Kommentarer
Postat av: jenny ståhl

ska du gå på slottstadensläkarhus hos BM som heter Lotta? Det e jätte bra att gå där. VUL i va 10, 14, 18 & 33=) BM e bra oxå. Eller det e Eva du ska träffa nu?

2009-08-31 @ 17:46:38
URL: http://jennysthl.bloggsida.se
Postat av: Rebecca

Jenny: Jo jag vet, vi gick där med Nova och var jättenöjda =) Så det blir VUL, NUPP och hela köret. Vet ej vem det är men träffat både Lotta & Eva. Kram

2009-08-31 @ 22:54:16
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback