Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vår dag

Mucho najs hos Lotta, gjorde en beställning =) Ljus måste man ju bara ha i dessa mörka tider. Nova har haft fem (!) utbrott idag =( Blä, drygt är det. Inte så mkt för det är jobbigt för det är det ju såklart men oxå för att vi tänker på hur det ska bli när lillebror kommer om hon inte lagt av med det tills dess. Sådana saker har en tendens att bli värre t ex när det kommer ett nytt syskon. Hon pratar väldigt gott om bebisen men är mycket tydlig över att han inte ska sova i vår säng, inte ska äta från mammas tutte (utan från pappas hihi) inte får kramas för mkt etc etc. Hmm vad har vi gett oss in på ;-) Nä det ska nog gå bra. Tur Micke ska vara hemma de första 7 veckorna, det kommer vara guld värt. Sen får vi se hur vi gör med föräldraledigheten. Från början var det tänkt att jag skulle vara hemma på heltid i ca 3-4 mån typ sen delar vi veckan så t ex jag är hemma 3 dgr och jobbar 2 sen nästa vecka är jag hemma 2 och jobbar 3. OM detta funkar där jag jobbar då. För jag står ju verkligen osäkert på jobb. Har till 31 jan sen inget mer BB tror jag. Det ska ju funka med en sådan uppdelning på jobb oxå. Vi planerar att ha liten hemma tills nov -11, Hoppas det går ekonomiskt för eg är det ekonomin som styr mest.

Bilder från idag kommer en annan dag, jag är för trött nu.



Kommentarer
Postat av: Unni

Vill se lite av magen som inte får plats... :)

2009-12-23 @ 01:34:05
URL: http://dunsa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kollar lite i din blogg, va ett tag sen lr år sen!! hahahahaha!!!! kul att du fortfarande sliter med den, jag har med en ny blogg, hoppas att den kommer gå bra den med hahaha!!! kram

2010-01-04 @ 17:00:26
URL: http://kurtovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback