Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Pulkaåkning

Nova är ju inte rädd för något, hon åker hej vilt helt själv om hon får välja ;-) Efter willys blev det att leta efter en pulka men det var svårt, slut överallt. Till slut hittade vi en på sport affären här i byn, 99 hela riksdaler skulle de ha. Men SÅÅ roligt hon hade. Förra året åkte hon och Micke mest på sopsäckar haha men det är vad hon tycker är roligast. Jag åkte oxå idag fast jag var lite rädd att trilla, typiskt om man skulle ramla på magen liksom.


Nu lagar Micke flygande jakob, sjuuukt gott är det. Sen ska han jobba 19-00.30. Nova och jag lägger nog oss vid 20, det är ju lördag ;-) Bokat tvättid, till den 23 dec (!) Alla tvättar väl som dårar här nu innan jul.

Ska vila lite nu innan maten här framför datorn i soffan =)

Kommentarer
Postat av: Jane

hh flygande jakob! Min favorit!!

2009-12-20 @ 09:20:21
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback