Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

söndagen

Idag var det sovmorgon till 10.30 =) Egentligen skulle jag bara sova till 9 men hade inte ställt klockan så Micke väckte mig när han skulle dra till körskolan. Sen efter det åkte vi till badet =) Det var så lite folk så jag frågade om jag fick ta foto. De nya reglerna (?) säger ju att man inte får det. Men det var ok =) Jag som inte kan bada längre agerade fotograf ;-) Nova är TOTALT orädd i vattnet. Hoppar frå kanten, åker själv i rutchkanan så hon kommer under ytan mm. Philip är inte lika våglig men jag tror det blir bättre när han lär sig simma riktigt.

Efter det blev det en snabbis nerom den årliga marknaden i byn. Det var svinkallt så vi körde hem efter korv, glögg och en karuselltur.




Filmade lite med men det är ju så drygt att lägga upp på t ex youtube först osv.

Nu ska jag nog baka lite bullar här hemma och samtidigt lite mat.


Kommentarer
Postat av: jenny ståhl

var e det badet nånstans. ser jättefint ut=)

2009-12-06 @ 19:58:34
URL: http://jennysthl.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jenny: det är vikenbadet i furulund, badet närmast oss. ett litet bad, som burlöv typ om du varit där.

2009-12-07 @ 08:30:23
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback