Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Batteri i kameran = bilder!

Äntligen! Precis varit på Preem och fixat nya batterier till kameran så nu blir det bilder igen i bloggen!

Här kommer nya som gamla:



Den gröna velourklänningen är ett tradera-köp (vill inte kalla det fynd eftersom den blev dyrare än jag ville men vill man ha nåt så!) Elefantklänningen köpte jag i fredags på Lindex för 40 spänn. Och ursäkta hur jag ser ut men inte orkat fixa så mycket med mig idag haha. Philips tumme fick oxå komma med på bild såhär en vecka efter det hände.

Micke åker hem till David efter jobb så jag är hemma med barnen. Han kan behöva komma hemifrån lite.

Kommentarer
Postat av: Michael & Amélie

Thank you very much for the pictures ! Love and miss you all xxxxxxxxxxx

2009-02-02 @ 19:08:29
Postat av: Evelina

Alltid lika fina bilder :-)

fortfarande lika tradera beroende??

kram

2009-02-03 @ 13:58:16
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback