Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bokskogen

Idag är det Alla ♥- ns Dag och kanske just därför som Nova lät mig sova till 8.30 (!) Det är lääänge i denna familjen =) Även om man såklart kan sova hur länge man vill de dagar man har sovmorgon. När vi vaknade var inte Micke på plats. Han hade kräkts inatt och gått och lagt sig på soffan! Usch stackare =( Inget roligt detta! Fram med handspriten direkt och den är min bästa vän idag. Den och Nova =)

Efter frukost och lite röjning i köket bestämde vi oss för att köra till bokskogen. Gjorde kaffe och en macka att ha med oss. Det gick bra att gå till en början men sen ville inte Nova och jag samma sak men det löste sig med lite beslutsamhet! (Nova är inne i världens trotsålder nu och det är minst sagt påfrestade för alla!) Vi gick 2 km rundan. Jag hade gärna gått 10 km rundan men isf utan ett barn som ej vill sitta i vagn alt med ett barn som vill sitta i vagn ;-) Efter rundan åt vi mackan och drack lite kaffe. Underbart väder med solsken!! Tur man hade solbrillor med =)

Begav oss hemåt. Såg lilla Alice vid Sallerups kyrka =) (En gammal tant vi hade/har när jag jobbade i hemtjänsten. Hon närmar sig 100 år!)

Inom Isabelle på vägen hem sen träffade jag Unni och Anders på vägen. De skulle till gymmet men det har ju flyttat. Körde henne snabbt dit så hon hann i tid =) Handlade cola och mjölk samt en pixi bok till Nova. Hon sov 1 timme och 10 min så jag hoppas det räcker för att hon ska vara på gott humör resten av dagen.

Det blir inget bröllop för vår del idag tyvärr =( Micke är dålig och så är även farmor som skulle vara barnvakt. Hoppas ni får en underbart fin dag Rebecca och David!! Vädret är verkligen underbart och med snö och allt ute =)

Hoppas jag får hålla mig frisk så någon kan ta hand om hem och barn och annat.

Resten av dagen kommer nog spenderas hemma bara skulle jag tro. Ska passa på och vila upp mig. Känner mig helt slut i kroppen. Var läääängesen man hade en riktig sovmorgon. Jag älskar att sova, det är väl underbart?

Lite bilder från idag samt från i torsdags när Philips skola hade uppträde:



SNÖ: (ovanligt i Skåne haha)



Philip inringad (tror Alex tog närmare bilder med sin kamera, isf kommer de senare)



Finaste Philip!!!



Linslusen Nova:




Kommentarer
Postat av: alexandra

HIHI, så söt Nova är som bara tittar fram på det ena kortet =)och så stilig Philip var då=) olala..hihihi japp det finns 3 kort på Philip som blev någerlunda bra men man ser honom iaf =)

ska bara få hem kameran först Roffe tog med sig den idag när han skulle jobba =( men de kommer imrogon=)



Kram på er och hoppas att ni andra klarare er och att Micke blir frisk =)

Postat av: Sanna

Philip är en stilig liten kille!! Och Nova söt som socker!



Kram från oss i Malmö o hälsa sjuklingen att krya på sig

2009-02-15 @ 15:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback