Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Födelsedagsmiddag

Idag kl 10 var jag på min andra behandling, nice! Sen blev det inom NovaLund för lite minishopping. Hittade en tunika med knappar fram för 89 kr, lång ärm. Iofs stl XS (!) men den passade om än tight. Ett par svarta tights och svarta benvärmare. Vet ju ej vad jag ska ha på mig ikväll. Ska på födelsedagsmiddag hemma hos min syrras pojkvän Pontus föräldrar. Mamma kommer med dit. Micke jobbar ikväll så jag och Nova åker själv. Kl 18 ska vi vara där så det blir ju lite sent för Novas läggning sen.

Ska strax prova att LOCKA håret med min plattång. Då ska man få såna där stora fina lockar. Me like! Hata mina egna naturliga pudelfrissa haha!


Kommentarer
Postat av: Evelina

jag har försökt locka håret med platttång men lyckas aldrig få till det =/

hoppa sni har kul på födelsedags middagen :-) kram

2009-02-28 @ 21:30:38
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Jenny

Fick du till lockarna? Jag lyckades inte nar jag provade men min kompis Kerstin far till varldens hollywood lockar! Fattar dock inte riktigt hur hon gor...kram

2009-03-01 @ 02:20:54
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback