Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Läxa

Nu sitter jag och Philip här uppe och gör läxa. Han gör och jag rättar =) Tar lite tid så jag tog med mig datorn upp, så kan han sitta i lugn och ro men ändå att jag är bredvid honom.

Nova är på ett väldigt trotsigt humör. Middagen blev inte njtbar för någon eftersom hon inte skulle äta utan bara skrika. För att någon ska få lite lugn och ro tror jag att hon får äta antingen innan eller efter oss. Jag vet att det är viktigt att små barn sitter med så de lär sig samspel mm men just denna situationen är ohållbar. Jag får ont i magen av för mkt stress och skrik och Philip höll för öronen. Nog tjatat om det ;-)

Imorgon hade jag eg tid hos Dr Opitz i Malmö (plastikkirurg) för konsultation ang lipolys-behandling men den avbokade jag efter dagens fynd i metro www.novilife.com så det är vad jag ska på imorgon. Återkommer med resultat. Snart sommar och med den kommer samma ångest som varje år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback