Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Snabbt inlägg

Ska strax lägga mig. Försökt natta Nova i en timme *suck* Så jag gav upp och tog ner henne hit. Men nu orkar jag inte mer. Har varit på rätt kasst humör idag. Jävla abstinens =)  Men det är ju mitt eget fel som började en gång i tiden, nu får jag betala priset. Senada på jobb gav mig plåster så det har hjälpt bra tycker jag. Det är dygnet runt plåster men jag har precis tagit av det och ska sätta på ett nytt imorgon bitti.

Ny bil på söndag ser det ut som sen ska jag kontakta två olika kliniker i Malmö om lipolys, om de utför behandlingen vill säga. Lite väl drastiskt att ta till bukplastik eftersom vi vill ha en liten till om ca 2 år. Jag är positiv om detta iaf men nu är jag röksugen som fan så ska lägga mig så det försvinner.

Jobbar dag imorgon för Martina så ska hon jobba min kväll den 28:e.

See you!


Kommentarer
Postat av: Mona

Åhh har du slutat röka...hoppas du klarar det gumman! Om det känns riktigt jävligt, kan jag rekomendera snus! När jag slutade röka, köpte jag Mocca, den rosa, och det underlättade väldigt mkt!! Lycka till! Kramiz

2009-02-06 @ 23:59:15
URL: http://sashakitty.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback