Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Snö!

Idag vaknade vi till ett ca 1 dm tjockt snötäcke! Var är våren?! Vill inte ha mer blask och kyla ju!! Men det är rätt fint att titta på iofs =) Nu faller små små snöflingor.

Philip är lämnad i skolan och Micke är ute och tömmer forden på skräp och annat som vi ska behålla. Sen är den klar för hämtning nu i veckan. Vi får 200 kr för den (haha) om de ska hämta och jag tar mig inte besväret och lämnar den och får 500 kr. Hur ska jag ta mig hem då liksom? Så är det med bara ett körkort i detta hushållet...

Nova ska lämnas kl 11. Då ska jag ut till H&M, vet ej om det blir på NovaLund eller Center Syd. Måste ha tag i lite smink och annat. Totalt slut här hemma. Sen blir det att duscha och göra sig klar för jobb. Idag börjar jag 14.30 som vanligt när jag jobbar kväll.

Ska överföra lite pengar nu sen leka lite med Nova innan det är dags för lämning.

Tog en snabb bild på nya åket:



Snö har vi fått:



Nova ser lite skeptisk ut:



Kom på att det inte finns så många bilder på mig i bloggen, denna bjuder jag på haha:


Kommentarer
Postat av: Amélie

How lucky you are !! Keep me some snow !! ; )

Kram

2009-02-11 @ 09:36:00
Postat av: Evsi

Allt är friska så vi vill GÂRNA fika imorgon :-)kramar

2009-02-11 @ 09:51:38
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Anonym

Fiiiiiin bil!! Det är du värd. :)

2009-02-11 @ 20:26:58
Postat av: alexandra

HALLOJ FOXY..GRRRR hihihi..

WAOOOOOOOOOOOOOO vilken fin bil =) håller med åvanstående inlägg DET ÄR DU VÄRD =) hihihi...

Vi gör så hära ang morogn dagen , har jag inte fått upp Mr R innan kl 9.30 så sticker jag och handlar själv (!!!) och sen kommer jag bort till dig =) OK ?=)



KRAMAR =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback