Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tisdag

Då var det jag som lämnade Philip idag för en gångs skull =) Jag vill och tycker om att lämna, problemet är att det är svårt för mig att hinna bli klar i tid. och då brukar jag bara ha mig själv och Philip att få klara haha! Idag snoozade vi dessutom till 7.30 så var ju sent på det iom att idrott står först på schemat på tisdagar. Men vi hann i tid! Micke skulle börja 9 istället för 10 så han stack direkt när jag kom hem från skolan.

Jag ska jobba kväll idag. Hoppas det lugnat ner sig där borta! Fan vad vi hade att göra i lördags sist jag jobbade!!

Nova ska lämnas 11 idag, måste fixa schema till henne för några veckor med så de har.

Prinsessan idag:



När pappa var hemma om igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback