Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

VAB

Lite sjuk-gnällig sådär:



Sen blev det bättre:




Idag är jag hemma och vabbar med Nova. Tog lite bilder men hon ville inte vara med riktigt. Nova är rolig, tittar på bilder av sig själv och säger "ova!" Hon sa så åt ett foto av mig när jag var liten med =) Kanske är vi lika ändå? Nova är ju väääldigt lik sin pappa så jag har inte tänkt så mycket på om hon är lik mig med men det börjar kanske komma nu.

Annars gör vi inte så mycket, kollar på Animal planet, animal rescue eller något liknande. Sjukt hur människor missköter/misshandlar djur =(

Hämtning av Philip 12.15 i skolan.

Kommentarer
Postat av: jenny ståhl

Galet lätta dagar om man bara går i skolan till 12.15=)

övning inför vad som komma skall...

kram jenny

2009-02-23 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback