Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Crazy kids!

Idag mår jag samma, skit utan piller (panodil och diklofenak) och bra med! Men jag blir lite konstig av pillren, typ kallsvettig, full av energi. Det sistnämda är väl inte helt fel men jag tvivlar på att det är vad min kropp just nu behöver ;-) Jag har röjt undan här hemma ordentligt! Planerar för Diesel som ska åka imorgon. Ska tvätta hans sovkudde eller vad det heter och hans två handdukar imorgon när det är tvättdags kl 15 imorgon (tror jag det var) Kastat massor av skräp, ut med ALLA kvarglömda tomtar som står lite varstans samt röjt vårt matbord där man oftast behöver röja innan man ska äta eftersom ALLT verkar hamna där! Fick tummen loss och ringde FK och fick klarhet i vilka papper osv de vill ha in, läkarintyg vill de oxå ha minsann. Tur då att vi verkligen VAR sjuka och hos doktorn! Men det finns många lurendrejare så det är väl bra att de har koll, eller tror att de har koll iaf. Så jag ska hämta sjukintyg hos Pihlfors innan jobb samt lämna blanketter till dagis de får gå igenom och sen kan ju Micke hämta de när han hämtar Nova ikväll. Jag blev inte av med min kväll idag så får snällt jobba till 22. Micke fick byta så han jobbar dag istället. 9-17 sen hämtar han the bratz. Nu tänkte jag lägga in lite bilder och sen ta en dusch innan det är dags att köra till jobb. Imorgon är jag äntligen ledig, efter ikväll har jag jobbat 7 dagar i rad. Visst inte så mycket (har förr, innan jag hade barn jobbat ca 2 veckor i streck..) men det har varit blandat typ dag efter kväll då jag kommer hem 23 och ska upp igen 5.20...Så jag är sliten och inte så konstigt jag inte är frisk. Men som sagt, pills!! Haha =)




Tappat sin första tand! *stolt*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj =)



Ja då var väl Philip glad när tandfen kom på besök?

Sjuka har ni också varit sjuka?? Vi åkte på världens kräksjuka i måndags!!!!

först jag på eftermiddan sen Thilde på natten och dagen efetr var ronja lite kaxig att hon klarta sig men sen fick hon det den natten=( men det var skit läskigt för när honvar inne på toa och skulle tvätta händerna så svimmade hon av, snacka omatt jag blev rädd det var skitäckligt ögonen började att rulla och senbara se hur hon helt livlös ramlar ihop..brrrr..



Men nu har vi varait "friska" i snart 2 hela dagar så det blir skola på måndag om det fortsätter som det gör nu =) dvs i rätt riktning..



Ja vad skönt för dig att du e ledig hela helgen. lust kanske att hänga med till Evelina på sön för en fika? hennes lille kille klämde av halva tummen på dagis =( jätteäckligt,fick åka ambulans till akuten i lund och sen vidare in till malmö...



Ja ja ville bara säga Hej =) har inte orkat ringa när vi var dåliga =( skäms på mig.. men jobbar du lika mycket i nästa vecka? Fika på Nova??? hihihi...



KRAMARA PÅ DIG =)

2009-01-15 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback