Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Då var det kväll...

...skönt faktiskt. Jag har typ inte varit ute mer än för att lämna och hämta Philip i skolan och för att röka men ändå är man helt slut. Har tvättat en MASSA men ändå inte allt...Dammsugit uppe och nere samt tvättat golv nere. Vikt det mesta av tvätten. Nova sover men har redan vaknat en gång. Philip ligger där uppe i soffan och kollar spderman klipp på youtube. Helt fastnat för det =) Snart dags för honom att sova ändå. Skulle haft nåt gott hemma men det har vi ju inte som vanligt...Imorgon ska vi dock handla hem lite gott. Micke ska vara borta hela dagen, OM han känner sig bättre vill säga.

Diesel åkte innan, allt gick bra. Han fick med sig sina saker, nytvättad säng och grejer. Snacka om att han kommer få det bra där! Det är ju en sak som vi är säkra på och det betyder mest.

Scouterna imorgon med, nu hade jag glömt det igen men visste ändå att det var någonting! Då ska jag och Nova passa på att ta en promenad till ica för att handla. Philip gillar inte att gå så "långt" ;-) Och lite frisk luft och motion skadar ju allra minst mig!

Micke jobbar nu till 00 eller om det är 00.30, kommer aldrig ihåg men jag brukar i vilket fall som inte vara vaken då.

Nä nu ska jag ta en cigg och sen kanske lägga mig eller surfa lite på FL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback