Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ensam hemma

Om ca 45 min ska jag sätta mig i bilen och köra till jobb. Får dra lite innan, ska posta två tradera paket och sen hinna trycka parkeringsbiljett på pildammsvägen. Ska se om jag orkar tömma diskmaskinen med. Lämnade Nova på dagis kl 11. Körde Micke till jobb vid 9.30. Nova somnade i bilen, hoppas hon kan sova på dagis iallafall. Sen kommer Philip äntligen hem idag =)) Som jag saknat honom!! Helt sjukt. Harn har varit hos sin pappa sedan 2 januari så det är ju inte så jätteläne men ändå. Det räcker för att jag ska sakna honom något otroligt. Är glad att jag ä ledig imorgon så jag kan gå med honom till skolan =) Nova är ledig från dagis imorgon så hämtar vi Philip i skolan sen kör Micke till jobb om inte moppebilen kommit tillbaka. Efter det ska vi hem till Emma som fyller år imorgon!!


Ja så ser det ut typ. Nu ska jag kolla in mina tradera auktioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback