Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ett barn i skolan och ett hemma till 11

Japp idag ska jag jobba kväll så jag har Nova hemma till 11 sen är det dagisdags för henne och jag har en timme ensam ungefär. Sen ska jag hämta Philip efter skolan 12.15. Sen lämna honom i Oxie innan jobb. Micke fick med sig mina nycklar idag men jag tar altandörrsnyckeln och har en extra bilnyckel så det löser sig. Han tog även Philips bilstol med sig så vi får hämta den i Bjärred på vägen. Hoppas vi hinner bara. Hoppas oxå på en lugn kväll på jobb.

Philips tand är löööös!! Igår kväll försökte vi vricka lite på den men den sitter ff fast framtill eller vad man ska säga så än är det inte dags. Tror det var den tanden har fick först när han var 9 månader gammal =) Nova fick uppe först men inte förrän vid 12 månaders ålder.

Precis duchat så bara sminkning osv kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback