Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kl 17...

...kommer de och hämtar vovven vår så än är det inte dags. Hämtat Philip nu så han spelar och Nova sover med Micke där uppe. Jag passar på att surfa lite. Letar efter en stooor rund matta att ha här nere i vårt kombinerade vardagsrum/matrum och sen vanliga billiga hyllor till badrummen. Där uppe blir det nog ingen hylla pga snedtaket men en sån låda med hål i om ni vet vad jag menar. Där i kan man ju ha handdukar tänkte jag mig. Vill måla om badrummet här nere eftersom vi inte har råd att kakla om. Nu är det vitt...tråkigt tycker jag! Uppe är det nån grön färg, ljus liksom så det får duga tills vidare.

Jag skriver upp denna på min önskelista ;-) hahaha!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback