Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledig idag!

Idag har jag gjort en sak jag tänkt göra väldigt länge. Inget spännande om ni undrar haha! Vi har ett skåp i köket där precis ALLT hamnar, man bara slänger in saker, papper, småsaker, batterier, pengar, kort...ja allt fanns där. Mediciner i en enda röra! Jag har städat det skåpet idag, tog ca 1½ timme att sortera och slänga typ hälften. Men nu är det gjort, känns jävligt bra =) Innan har det alltid trillat ur saker så fort man öppnat. Nu har vi koll på våra räkningar, slipper leta efter dem varje månad (!)

Isabelle kommer hit vid 16, vi ska snacka igenom tjejkvällen som vi planerar till den 31 januari. Vi ska käka tappas och kolla på film och snacka skit framför allt ;-) Sen planeras det utgång med =) Sjukt skoj ska det bli. Måste ordna något i dryckesväg med och skoooor eller stövlar. Jag har inget av det =( Men det får ordna sig. Micke har samma problem och ska ut imorgon...

Nu ska Micke iväg och handla lite smått och gott så jag och Isabelle med kids kan fika + att kylen ekar (som vanligt) Sen drar han till jobb vid 13.30 och är hemma igen 22 ikväll.

Annars är jag hemma och ledig idag =)

Kommentarer
Postat av: Mona

Du har fått en blogg-award av mig! Läs min blogg för vidare information. Kram Mona

2009-01-22 @ 18:59:05
URL: http://sashakitty.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback