Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

LEDIG!!!

Jag älskar mitt jobb men nu har jag jobbat sju dagar i streck och dessutom som sjuk så nu är det extremt skönt att vara ledig dessa tre dagar!! =)) Vi har haft mycket på jobb men igår kväll var det helt ok, mammor som skötte sig själv och sina barn typ själv och inget dramatiskt hände. Kom hem ca 23 och stupade direkt i säng!

Idag blir det tvätt kl 15. Philip är i skolan sedan 8.30 som vanligt. Jane och Adnan kommer nu någon gång för att hämta Diesel som ska flytta dit. Hur jobbig och krävande han än är ibland så kommer det bli väldigt tomt och jag kommer sakna honom! Men han kommer få det bättre där, med två andra hundar och att komma ut mer. Precis vad han behöver.

Lär städa hela dagen typ. Igår hittade jag en leksakslåda typ på jobb, tror den är från ikea. Ser ut så iaf. Den är röd och ser ut som en kista men är i tyg. Tänkte ha den här nere till Novas leksaker istället för den stora rosa backen Nova har. Hon skaffar sig ju bara mer och mer saker och förvaring är ju aldrig fel =)

Sitter med en kopp varm choklad nu =) GOTT!! Ute är det kallt, svinkallt! Men sooool! Längtar lite efter sommaren nu, vi har stora planer för huset, utsidan då. Ska riva bort hela trädäcket och lägga stenplattor istället. Sen kanske lägga som en liten stig med plattor med ut till "hålet" i häcken där man kommer ut till sandlådan och tvättstugan. Häcken på framsidan ska vi nog dra upp och sätta upp staket istället. Projekt projekt! Men det är kul. Jag kommer ha semester detta året med, kul =) Inne är det inte så mycket vi kan göra. Eller här ÄR massor att göra men vi har inte riktigt de ekonomiska tillgångarna för det, dvs nytt kök och kakla badrummen. Men hyllor till badrummen och nån ny matta kostar ju inte flera 100 tusen.

Philip stannar hos oss denna helgen så det är superskoj! Imorgon ska vi till på Johans examens fest kl 18.30. Han är ju polis nu, bäst att jag aktar mig. Nä jag har bättrat mig och håller hårt i mitt körkort nuförtiden. Micke ska på svensexa imorgonmed start kl 9 OM han känner sig bättre vill säga. Han har åkt på samma skit som mig antagligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback