Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag

Idag gick jag upp med Nova vid 7.35 ca. Lagom tid fast det kändes som mitt i natten när hon vaknade! Jag trodde på allvar att klockan bara var 5 eller nåt...

Idag ska jag jobba 14.30-22. Innan dess tänkte jag hinna med lite annat smått här hemma. Vi behöver verkligen slänga sopor! Blivit att de samlats ute på trädäcket, ingen orkar gå till soprummet. Under sommaren när det är varmt går det ju inte att hålla på så men nu fryses de liksom.

Letar bil för fullt. Hittat en jättefin röd Seat Ibiza från -06 eller -07, minns ej exakt. Skitfin ilallafall =) Försöker motivera mig att sluta röka. En ny bil är ju perfekt, precis var jag behöver om man säger så ;-)

Var typ 100 år sen jag tränade nu....ångest! Ska inom www.bokapasset.se och se om det finns ledigt imorgon förmiddag. Offrar väl min sovmorgon lite halvt då men vem behöver sova??

Nova hade 37.6 imorse så det går åt rätt håll nu. Får se lite senare hur det blir, om hon ska till farmor eller inte. Farmor ville hemskt gärna ha henne över natten lörd-sönd fast att inte Micke gick ut igår.

Tänkte BCG vaccinera mig nu någongång iom att jag jobbar på sjukhus men det ska man inte göra medans man ammar så nog dags att lägga ner det snart. Det är ju tid om man säger så. Loppan blir ju 1½ nu 10 februari...Nog lättare sagt än gjort för hon är verkligen förtjust i att tutta.

To be continued!

Kommentarer
Postat av: Mona

Det där med att samla soper, gör även jag och Stefan. Vår balkong är översvämmad med soper! Fan vad lat man är alltså hehe.



Men vi ska ta tag i det idag, hoppas jag ;)



Ha en skön lördag fast du ska jobba!



Kram Mona

2009-01-24 @ 10:18:10
URL: http://sashakitty.bloggagratis.se
Postat av: Evelina

Hej gumman, jätte snällt att jag får komma, ska bli skit kul!! mitt nummer är 0735094559.kram

2009-01-24 @ 10:46:04
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback