Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Nova 17 månader idag =)

Usch idag är jag så trött så trött men jag jobbade kväll igår, så hemma 23, la mig direkt efter en snabbrunda med hunden sen ringde klockan 5.20 men jag drog mig till 5.30. KAOS på jobb typ. Allt är ju ff nytt att gamla EVA (egenvårdsavdelningen aka patienthotellet) flyttat in till våra lokaler på BB. Så nu har vi ALLA nyförlösta mammor hos oss! En hel del eftersom det är Malmö vi snackar om ;-) Hittills i år har det redan fötts över 120 barn!

Lill-Nova är 17 månader idag den 10 januari. Tänk 1½ år nästa månad! Det går snabbt!!

Idag kom det lite försenade julklappar från min pappa och hans tjej till oss =) *TACK!* Uppskattat enligt bilder! Philip får öppna sina imorgon när han kommer hem =)



Haha, hos farmor 26-27 dec -08



Nova och polaren Astrid: (storasyster Freja i bakgrunden)



Kan mycket själv nu för tiden ;-)



Mer orkar jag inte njuda på idag, nu ska jag nanna kudden. Klockan ringer 5.20 imorgon igen *GÄÄÄÄSP*

Kommentarer
Postat av: Evelina

Söta bilder :) hoppas ni har haft en mysig helg. Kram

2009-01-11 @ 21:28:55
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback