Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bilder från idag!

STOREBROR ÄR ROLIG HAN...




...SPECIELLT NÄR HAN SER UT SÅHÄR...



FRÅN IKEA: 


HÖG KONCENTRATION:



PÅSKLÄMMORNA VAR ROLIGA!



TRE SUPERFINA TUNIKOR (EJ FRÅN IKEA HAHA)



Nu är det snart bedtime för mig, alla andra ligger redan. Kollade på ett avsnitt av DH innan men jag tror jag missat ett emellan. Det händer alltid mig ;-)

Ringt och anmält Philips skada i skolan och till fk, fix och trix alltid är det någon man ska ringa...

Jag har även pratat med min kära svägerska idag. Diesel har det sååå bra där! Han är väldigt duktig tycker de =) Skoj! Och de kommer riktigt bra överens oxå, sover tillsammans t o m och det är ju ett bra tecken om något.


Kommentarer
Postat av: Jane

Leon gillar åsså dom påsklämmorna=) hahah

2009-01-22 @ 10:18:50
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Liv

Det är något speciellt med påsklämmor, Ylva gillar dem också :):)

vilken fin tröja, den svart/vit/rosa med moln! Är den från Lindex?

2009-01-22 @ 13:54:48
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback