Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

VAB

Idag är jag hemma med Philip och Nova. Egentligen skulle Nova lämnas på dagis men Philip är så gott som frisk så hon kan lika gärna stanna hemma med oss. Philip har ingen feber idag så vi tänkte göra lite ärenden, bl a till IKEA för att inhandla låd-/ skåplås! Ett måste i detta hem med ligisten Nova ;-) Och en skohylla oxå. Skor överallt här hemma....

Just nu matar Philip Nova med pannkaka och ger henne sagt, som hon låter rinna ut igen vilket båda asflabbar åt....haha ungar asså!

Skriver antagligen mer när vi är tillbaka, ska käka korv och glass =))

Kommentarer
Postat av: Evsi

Heej! Hoppas ni får hålla er friska alla 4 nu!

Alex berätta om tjej kvällen, snällt att jag oxå var bjuden :-) Tack! kram

2009-01-21 @ 13:41:03
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: alex

Halloj =)



Vad hade hänt med Philip?? hade han fått en spark mitt i huvudet?? våldsam skola våra barn går i ..hahaha...

Tack än en gång för turen i tisdags, alltid lika kul att träffa dig, (och lilla Nova som nu har blivit en stor kicka) ska lägga mig nu men ville bara höra hur det var med honom, va du ledig imorgon tor?? ska iväg på förm och fotografera lite men sen är jag "ledig" från mina plikter..hahaha kanske höras då? måste iof ut till lödde och hitta 2 prestenter Ronja ska på 2 kalas på lördag??!!! men vi kan ju höras =)



KRAM KRAM

2009-01-21 @ 22:21:42
Postat av: alex

Halloj =)



Vad hade hänt med Philip?? hade han fått en spark mitt i huvudet?? våldsam skola våra barn går i ..hahaha...

Tack än en gång för turen i tisdags, alltid lika kul att träffa dig, (och lilla Nova som nu har blivit en stor kicka) ska lägga mig nu men ville bara höra hur det var med honom, va du ledig imorgon tor?? ska iväg på förm och fotografera lite men sen är jag "ledig" från mina plikter..hahaha kanske höras då? måste iof ut till lödde och hitta 2 prestenter Ronja ska på 2 kalas på lördag??!!! men vi kan ju höras =)



KRAM KRAM

2009-01-21 @ 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback