Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Egentid med min älskade son =)

Nu är det bara jag och Philip hemma =) Lugnt och skönt med andra ord! Vi ska strax käka lasagne sen ska jag ev tvätta bilen och fixa lite här hemma med städ, disk och tvätt (det vanliga tråk-görat) sen blir det kexchoklad och glass framför tv:n. MYS =)

Igår kände jag mig inte som nån bra mamma =( Hade jobbat hela dagen, blir alltid sååååseg och trött aav att köra de 30-45 min hem. Möts att stojiga barn. Det var min kväll att lägga Nova, hon totalvägrar, bölar och ska absolut inte göra som jag vill. Efter 2 timmar ger jag upp. Var nere emellan och beordrade Philip i säng bara för att annars hade jag det med lite senare. Under tiden håller jag själv på att somna hela tiden. SÅÅÅÅÅ TRÖTT!!! Gahh. Men det är så det är ibland att vara förälder. Undrar ofta nu för tiden hur fasiken man orkar ha fler än två barn. 3,4, 5, 6 osv just när det är läggdags och de inte vill och man själv är som en zombie.

Jaja det löser sig väl med tiden eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback