Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Frisörbesök =)



Philip tog en bild så man ser hur det blev där bak.

Jag har varit hos frissan!! Det var mer än ett år sedan sist och jag är jättenöjd =) Inte så mkt kortare men ändå så det torraste försvann. Det var dock inte så slitet, mest torrt. Så nu är det inpackningar och silkesdroppar som gäller. Jag vill ha långt, fint hår =) 1065 kr fattigare dock för färgning av underhår, slingor samt klippning. Hade presentkort på 940 kr.

Philip är hemma igen!! Han blev jätteglad över att se mig =) Han har varit sååå saknad!! Nu leker barnen för fullt. Nova blev oxå glad, äntligen har hon någon annan än oss att leka med!

Kommentarer
Postat av: Amélie

Hej !

You look very pretty with your new hair style !!

Happy for you that Philip is back home.

Enjoy the time with him :) He has some pix of his "silly" morfar to look at ;)

Love and miss you all.

Amélie

2009-07-23 @ 19:09:11
Postat av: alex

halloj =) vad fint håret blev på dig = själv så sitter jag med en hemma färgning =S vem vet håret kanske trillar av på mig hahaha....



hörs vi inte av innan så ha en UNDERBAR RESA =)

Kramar

2009-07-23 @ 21:16:29
URL: http://alexandrajh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!

Fint det blev. Gillar det morka under men gjorde du ljusa slingor? Trodde det var sa ljust det kunde bli!Mitt har blivit skitsolblekt, lite for blont helt enkelt! Blir kanske frissan snart igen..

Vart koper man silkesdroppar forresten? Hort om det mycket men aldrig hittat det juuuu. Mitt e oxa snustorrt men (hor o hapna!)faktiskt slutat platta det nu o later det sjalvtorka. Trodde jag ju aldrig!



Nu aker du val snart pa semester..ni far ha sa trevligt!!! kram

2009-07-24 @ 02:01:13
URL: http://londonjenny.blogspot.com
Postat av: Sophie

Hej gumman du blev jättefin! Vill också fixa håret men orkar inte hehe. Har världens fulaste utväxt nu. Kram

2009-07-24 @ 08:58:07
URL: http://flerbarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback