Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväller

TRÖTT! Somnade först på soffan i 5 min medans Micke gjorde iordning Nova för kvällen med dusch och blöjbyte. Helt sjuk, skulle inte satt mig ner ;-) Sen skulle jag natta Nova och somnar igen. Kronisk trötthet? Jag har iofs alltid haft lätt för att somna, på bussar, på vissa jobb jag haft osv. Haft riktigt busy på jobb men jag har ändå försökt ta det lugnt och att ta en sak i taget. Man kan inte göra mer än sitt bästa ändå liksom.

Imorgon ska jag och mamma till stranden med Nova. Jag har en ledig dag och mamma har semester.

Nu har vi bestämt oss för en bebis till =) Men inte riktigt exakt när och så. Jag vill planera in i detalj för jag vill inte vara höggravid på sommaren en gång till (!) medans Micke vill ta det mer som det kommer. We´ll see and time will tell =) Roligt är det iaf att kanske få ha turen att uppleva detta underbara med graviditet, förlossning och bebistid en sista gång!

Saknar Philip....

Kommentarer
Postat av: jenny ståhl

Kul med en bebis till=)

Imorgon ska magdalena va hemma hos philip hela dagen för vi ska till tyskland & på fredag ska Philip me oss till Liseberg=)

2009-07-15 @ 21:48:19
Postat av: alex

Vad kul gumman =) men kör på nu så blir det en april "unge" =) GO FOR IT



KRAMAR

2009-07-15 @ 22:06:20
URL: http://alexandrajh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Congratulations ! Hope everything will go ok. Hope the best for you in the future , with the help of your husband ;).

Love and miss you all.

Amélie

2009-07-15 @ 23:01:27
Postat av: Evelina

åh va kul gumman! vi kanske är mammalediga samtidigt då ;-) kram

2009-07-16 @ 06:24:45
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Charlotta

Hej glada Rebecka !

Jobbar natt på samma ställe som du ....

Hur jag hittade hit ? Det ska jag berätta när vi träffas på arbetet .

Jättejättefina barn ni har , ljuvligt söta .

Kram , kram ......

2009-07-16 @ 11:30:59
Postat av: Linda

Vad roligt att ni planerar en liten till =)

Då kanske vi kommit i samma föräldrar grupp en gång till :P

Min kompis fick en dotter igår...3000g och 48cm lång...sååå sugen man blev ! =) Kram

2009-07-16 @ 14:28:46
URL: http://lindus85.blogg.se/
Postat av: Pilla

ojojoj vad roligt! Ja kör på bara :)

kram

2009-07-16 @ 20:18:57
URL: http://pillaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback