Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

ledig 3 dagar

Fick sovit till 9 men Philip kom in 8.15 ca. Skönt att sova ut men det räcker till 9 annars mår jag så dåligt sen med huvudvärk och allmän slöhet. Inte van vid att sova länge, klockan ringer ju oftast 5.20. Idag är jag dock ledig + helgen, riktigt skönt. Är ensam hemma med barnen nu på kvällarna fred, lörd och sönd. Ska bli mysigt, får se hur läggningarna av Nova blir. Just nu är hon hos farmor och vi ska strax hämta henne. Vid fint väder kunde vi vänta lite för då skulle de hitta på något men regnet öser ju ner....Micke vaknade precis. Phille spelar men vi hinner nog med lite mer egentid innan vi åker. Har laddat batterierna ordentligt känns det som och hemmet är städat.

10:e idag = 1 månad tills lillsnuttan blir 2 år! Det är sjukt att 2 år gått så snabbt!!!

Kommentarer
Postat av: alex

hihi jag vet imorgon blir lilleman 2år!!!! haha kommer ihåg när vi började att prata på ö.f vad var de då, 2-3 månader?? shit det känns som om det var i går.... (usch då..nu lät jag lite gammal..haha) men det är helt ofattbart att tiden bara kan gå så fort.. han är ju min LILLA kille....snyft...



see ya on sunday=)

2009-07-10 @ 21:04:21
URL: http://alexandrajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback