Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Mycket att göra idag...

Tack för kommentarerna =) Jag går ju väldigt sällan till frissan därav att de har mkt att göra med mig när jag väl är där haha. Hade en del utväxt, mest bak dock eftersom det är svårt att slinga själv hemma. Och priset, herregud ett rån!! Men som sagt jag är inte van vid att gå och klippa mig. Bokade t o m ett nytt besök om 8 veckor. Det har jag aldrig gjort så direkt men det är nog som frisörskan sa, det handlar om att få in en vana. Så fort man gjort något med håret så växer det snabbare oxå. Har du slutat platta håret, Lotta (!) Det borde man väl göra iofs men mitt är ju sååå lockigt och nu när det är kortare så blir det ännu värre haha. Men en frisör sa till mig att har man bara något i håret och kör med regelbundna inpackningar samt dessa silkesdroppar så gör det inte så stor skada. Var man köper silkesdropparna vet jag inte riktigt förutom hos frissan...Säkert dyrt men vill man vara fin får plånboken lida pin haha.

Nu ska vi ut och göra diverse inköp inför resan. Imorgon gäller det! Planet går 15.00 =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja allta jag kor nastan inpackning dagligen men hatar alla heat defence produkter eftersom det got sa att haret kanns som svinto! o varje gang jag plattade gick det av stora bitar sa haret bliev ju aldre langre iom att det gick av sa mycket av plattningen..sa jag kor lockigt ett tag! Det verkar poppis iallafall o sa himla skont att slippa halla pa med det varje morgon!!!

2009-07-25 @ 01:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback