Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Nova ritar...

...med sina kritor, hon gör en fin teckning till mig. Tyvärr la jag mig alldeles för sent. Somnade väl ca 23.30 eller därefter och 7.11 var Nova vaken. Det räcker inte med tanke på att förra natten bara innehöll 5 timmars sömn. Jaja, får skylla mig själv. Imorgon ska jag SOVA iaf och på måndag morgon oxå. SNART SEMESTER nu =))

Fick ett ryck igår att Nova och jag skulle cykla till NovaLund och Rusta men att cykla är kanske lite överambitiöst?

Har bestämt mig för att inte gå upp mer än 10 kg vid nästa graviditet och ja, jag ska sluta röka så det blir att kämpa med tanke på mina +26 kg med Philip och +29,5 kg med Nova. Hoppas det går. Hade varit skönt att gå upp lite normalt och inte känna sig totalt överkörd efteråt. Att vara i bra form innan hade varit bra. Ska ut och gå på powerwalks och få upp min obefintliga kondition =)

Idag börjar jag jobba 14.30 och Nova ska lämnas till farmor innan dess.

Ska ta och städa lite här hemma och sätta igång en maskin tvätt, vika tvätt som hängt nu i några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback