Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sooova snart!

Såja, bilen tvättad. Tänkte strunta i det men sen kom jag på att "när fan ska jag annars hinna/orka!?" haha så jag gjorde det iaf, vaxad och allt. Det är mörkt ute nu så hur det egentligen ser ut får jag se imorgon *S*

Var en sväng (som blev 3 timmar!) hos Lotta oxå ikväll. Skulle hämta mina ljus från ljuspartyt och det slutade med en massa skitsnack och 3 koppar kaffe. Speedad nu ;-)

Kastade björnbärspajen för den blev inte god men Micke gillade den. Det är ju fullt med kärnor i björnbär, som i hallon fast mer och äckligare! Så det blev en ny paj ikväll, blåbär och jordgubbar =) MKT godare!

Nu ska jag lägga mig för jag börjar jobba 6.45 imorgon men bjuder självklart på lite bilder =)



Leker med "Lotto" (ett spel med brickor och kort typ) Hon ÄLSKAR att hålla på med det =)



På väg till Lotta, så underbart fint ute på landet =)


Kommentarer
Postat av: alex

ahhh den så riktigt riktigt smarrig ut =) mums....

Kramen min vän =)

2009-07-15 @ 16:43:32
URL: http://alexandrajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback