Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Skolavslutning!

Då är vi hemma igen efter skolavslutningen på Philips skola. Det var väldigt fint och trevligt men känns lite vemodigt samtidigt. Min lille kille ska börja ettan till hösten. Är han så stor redan? Hur gick det till? Vädret var INTE på vår sida. Spöregn =( Tråkigt eftersom vi fick springa in på skolgården, mitt plattade hår blev meddetsamma en stor pudelfrisyr ;-) Att man sminkade sig var lika värdelöst. MEN det var otroligt goda kakor sen när vi träffades i klassrummet =)

Blir bilder senare. Nu ska kidsen käka sen ska Philip till sin pappa i vanlig ordning och Micke ska köras till jobb (pga regnet) SEN har jag egentid när Nova lagt sig men först ska lillan och jag mysa!

See U!

Kommentarer
Postat av: alex

KAKOR!!!!!! vi fick "bara" 1 (men det var supergod) hahaha...

Ja vädret var väl inte direkt det man önskade sig idag, man se det positivt... det kan nog f-n inte bli värre , jo iof om det hade haglat också..hahaha



kan komma bort med stövlarna sen eller imorgon



KRAMAR

2009-06-12 @ 14:01:15
URL: http://alexandrajh.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Alex: Jaja, där var kanelbullar, singoalla, balerina, sockerkaka, såna chokladrutor med cocos på, muffins, en kardemummakaka. Många som bakade av föräldrarna. Det gjorde nog inte så mkt att vi inte bakade höhö ;-)

2009-06-12 @ 20:55:23
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback