Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tosselilla

Nu är bara jag och Nova hemma. Resten av familjen är på väg till Tosselilla med Mickes jobb. Hoppas de får en riktigt fin dag med bra väder. Jag ska jobba 14.30-22 och lämnar Novis till farmor ca 13.30 så hinner jag vara där en stund innan jobb. De ringde precis från dagis och undrade var Nova tog vägen. Oj, glömt meddela dem att hon inte kommer mer förrän i slutet av augusti. Nu ställer Mickes mamma upp tills vi går på semester. Såå himla snällt då det inte känns så roligt för någon av oss att lämna henne på ett helt nytt ställe till helt ny personal som ingen av oss känner. Vi tycker hon är för liten för sådana omställningar. Philip kommer gå lite nu i nästa vecka och veckan därpå men inte fulla veckor. Kommer bli mysigt att ha honom hemma. Sen kommer vår efterlängtade SEMESTER!! Sååå härligt det ska bli att komma utomlands. Var tre år sedan sist. Vi vill göra det som en tradition att komma iväg utomlands varje år (sommar) Lättast eftersom man har semester från jobb då men egentligen hade man behövt det mer i januari eller så.

Förmiddagsfika idag:



Tvåfärgat hår i fläta:



Igår på väg till Madde:



Nu ska vi relaxa lite sen blir det att plocka och dona sen mat till Novis och vid 13 styr vi bilen mot min födelsestad: MALMÖ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback