Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

uppdatering

Nu kommer Micke snart hem och då ska jag köra Philip till sin pappa. Fredagar är sig ungefär lika på så sätt. Inte nästa helg men nästa igen ska han dock stanna hos oss =) Då ska vi hitta på något riktigt skoj. Både jag och Micke är lediga =)

En kladdkaka står i ugnen nu och här är städat och fint =) Nova har inte sovit middag idag heller. Hon är enastående på många sätt den tjejen! Kör jag och lämnar P nu så somnar hon garanterat och det är helt fel tid.

Alex var förbi här tidigare på en fika med sina små busfrön =)

Ska inom Emma på vägen hem oxå, hon har något att visa mig =) Funderar på att hämta min jacka på jobb men det orkar jag nog inte ;-)


Kommentarer
Postat av: [email protected]

2009-06-05 @ 18:28:21
Postat av: Linda

Jaaa, jag höll på att kräkas av allt blåsande...o ingen jädra pump hittade jag som passade...suck...men badat fick hon och hon var super nöjd=)

Nu tipsade du mej om sån där body grej...lätt jag måste till Rusta imorron !!! =) No lovehands :P Nia småttingar är ju bara me underbart söta ! Kram på er.

2009-06-05 @ 18:29:43
URL: http://lindus85.blogg.se/
Postat av: Denice

Hon har blivit såå stor! :'O

2009-06-06 @ 02:31:33
URL: http://dempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback