Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Barnen ska iväg

Nu har jag packat åt båda barnen som ska sova borta. Normalt skulle Philip sova hos sin pappa ju som han gör de flesta helger men nu är det till scouterna och Nova ska sova hos farmor. Kom på att de nog vill ha med vagnen oxå så får packa om bilen =) Micke har precis fått sålt moppebilen!! Tjohoo, fan vad bra!!! Nu löser det mesta sig och han kan satsa på körkort. Skatten är säkrad, det viktigaste =) Vi vill gärna åka på en utlandsresa i sommar oxå =))

Alex var precis här med sina två yngsta och snackade /lekte lite.

Kvart över ett åker vi härifrån oxå lämnar jag av Nova först sen Philip i Oxie och sen jag vidare till jobb.

Ska överföra lite pengar nu, nåt till transportstyrelsen + att jag behöver en tjuga till parkering ikväll.

See U o trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback