Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ny vecka

Då var det måndag och ny vecka. Jag jobbade till 15, hemma 16. Hade fullt upp så inte hunnit sätta mig och skriva förrän nu. Mina tradera auktioner tar lite tid när det är en köpare som vinner flera saker så får man packa ihop och räkna om frakten samt packa enskilda saker och få iväg. Idag fick jag iväg tre paket och igår ett. Blir nog fler imorgon skulle jag tro. Men då är vi nog inte hemma förrän sent eftersom jag ska hämta barnen vid halv fyra sen direkt till Mickes mamma som det ser ut och vänta där till Micke kommer och lämnar moppen som ska repareras så åker han med oss hem sen.

Idag efter jobb hämtade jag detta snygga bältet. Snyggt att ha lågt på höften eller högt i midjan =) 2 kr gav jag och slapp frakten eftersom jag hämtade det. Nice!



Här kommer pics på kidsen idag:



Nova spenderade natten mellan fredag och lördag hos farmor:



Det är uppenbart hur mycket hon älskar sin farmor och sina fastrar =) All uppmärksamhet riktad åt henne =)) Och hur skoj hon har med katten! Sen fick hon träffa Diesel med och krama honom!

TACK Denice och Matilda för de fina bilderna!! *kramar* Vilken skillnad mot mina icke klara....

Nu ska jag fortsätta lägga in tradera auktioner, tar sin tid!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit va hon e lik dig pa ett av fotona (narbilden med rosa troja)!!! Skrammande! Ser du inte?

Vad stor hon har blivit...

2009-03-16 @ 23:02:23
Postat av: alex

Halloj=)



så söt er lilla flicka är och så GLAD hon var när hon var hos farmor =) The Dramaqueen får ALL uppmärkasamhet hihihi =)



Ha det gott, du var du ledig på torsdag?? tyckte att Evelina sa något om det FIKA??? (om jagnu får ledigt..hahaha)



KRAMAR

2009-03-17 @ 20:08:55
URL: http://alexandrjh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback