Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Gå om varandra

Idag jobbade jag först 7-13 sen hem snabbt som bara den (tur farbror polis inte var på samma ställe som mig) så Micke kunde sticka till jobb. På jobb idag var det övermkt att göra. Precis när jag skulle gå var det sängar som skulle flyttas och köras upp osv så jag blev lite sen dels pga det men även pga trafiken som är helt värdelös! Kom hem ca 13.35 och Micke skulle köra senast 13.30 så lite sura miner blev det men jag gjorde verkligen så gott jag kunde idag. Både på jobb, på väg hem och nu hemma. Philip har hjälpt mig laga mat =) Han är så duktig. Innan dess somnade jag minsann på soffan (!) trots två vakna barn hemma. Snacka om att man är trött då!

Nu ska det röjas här, massa saker överallt + disk. Sen ska barnen göras klara för natten och jag med. Blir tidig kväll. Är ledig nu fred, lörd, sönd och månd. VÄLBEHÖVLIGT. Kommer bilder imorgon, idag orkar jag icke.

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag jobbar också med bebisar, men på astrid lindgrens i Sthlm :)

2009-05-14 @ 21:09:18
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback