Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Rent kök!

Nu ska jag hoppa i säng. Eller nä, det var överdrivet för jag orkar inte riktigt hoppa ;-)

Micke la Nova ikväll så jag kunde sitta nere vid datorn och bara ta det lugnt. Någon hade glömt disken ;-) så jag tog den och fick ett ryck som slutade i att jag skurade hela köket förutom golv och tak. Golv tar jag imorgon men inte tak. Orka! Det började med att jag såg en fettdroppe (!) på spisen sen kollade jag upp uner fläkten. Fyyy där hängde droppar som bara väntade på att trilla rakt ner när man står och lagar mat (!!) ÄCKLIGT! Delarna fick åka in i diskmaskinen och det filtret eller vad det är (?) löddrades in med diskmedel. Sen var jag bara tvungen att skura resten ;-) Smells like AJAX in there!

Prinsessan igår kväll, vilken stil:



Imorse när Micke lämnade i skola och på dagis:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback