Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

2 år som gifta =)

Japp idag firar vi 2 årig bröllopsdag, även kallat pappersbröllop =) Och jag är LÄTT gift med världens bästa man =) Det känns ju skönt att man vet att man aldrig kommer tröttna på den man lever med. Och han som svarade JA först två dagar efter att jag friat. Ja det var jag som friade ;-) Han ville förova sig istället...nej nej inget sånt sa jag. Nu sitter vi här 2 år senare med en tös på 2 år och en liten till på väg. Nog blev det bra alltid =) Planerar en godare middag ikväll och snälla och obråkiga barn ;-)

Idag vaknade jag 08.40 av att Nova hade vaknat intill mig. Micke hade redan gått upp OCH lämnat Philip i skoan insäg jag. Shit varför hade ingen väckt mig? Men det är väl som Micke sa att ag behöver sova lite. Rätt tufft med 4 morgnar i rad och dessutom över hela helgen. Micke jobbar idag, till 16.30. Jag körde honom dit eftersom moppen gått sönder. Varit iväg och fixat inbjudningskort till Philips kalas samt ordnat adresser till alla. Ska posta dom senare när jag ska hämta barnen.  Har en del kvar på schemat, ska tvätta kl 15 och innan dess städa bilen. Tvätta den känns inte lönt faktiskt men jag borde. Ska hinna röja lite här inne oxå tänkte jag.

B R Ö L L O P S D A G A R

1 år  Bomullsbröllop
2 år  Pappersbröllop
3 år  Läderbröllop
4 år  Fruktbröllop
5 år  Träbröllop
6 år  Sockerbröllop
7 år  Yllebröllop
8 år  Gummibröllop
9 år  Linnebröllop
10 år  Tennbröllop
11 år  Stålbröllop
12 år  Sidenbröllop
13 år  Spetsbröllop
14 år  Elfenbensbröllop
15 år  Kristallbröllop
20 år  Bronsbröllop
25 år  Silverbröllop
30 år  Pärlbröllop
35 år  Korallbröllop
40 år  Rubinbröllop
45 år  Safirbröllop
50 år  Guldbröllop
60 år  Diamantbröllop
75 år  Järnbröllop

 


Kommentarer
Postat av: Amélie

Congratulations to you both !!! No doubt you both found your soul mate ;)

And no doubt you will have so many more anniversary to celebrate>

Kisses to everybody

Love and miss you all.

2009-11-10 @ 15:11:58
Postat av: Mia

Grattis på bröllopsdagen! Hoppas ni har haft en mysig kväll!! :)

2009-11-10 @ 21:59:26
URL: http://mijasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback