Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

duktig tjej

Ja mellan de många och långa utbrotten är hon en väldigt duktig och framåt tjej. Nu använder vi inte blöja alls på henne mer. Finns ingen anledning.Hon går helt själv på toa, när hon  sköter ho det helt själv med att ta sig upp på toaletten (givetvis utan både pall och toaring....) kissa, torka sig, ta ner locket, spola och tvätta och torka händerna. Sen stänger hon dörren om sig oxå =) Hon är rolig! Klä på sig själv gör hon oxå och man får inte hjälpa henne så jag hoppas dagispersonalen har förståelse för vilka klädkombinationer hon får till ibland. Så länge man får välja till fotografering osv så är jag nöjd ;-)

Idag är det vab-igen! Undrar vad de tror på jobb. Hon är jättemkt sjuk. Vaddå att det hjälper att amma. Mmm jag ammade henne i 2 år. Philip var oxå mkt sjuk och honom ammade jag i 8 mån. Nästa unge kommer jag max amma i 3 mån sen får det vara bra.

En vecka kvar till kalaset nu =) Idag ska de som ej kan komma senast höra av sig. Än har ingen ringt. Ska baka kanelbullar, lussebullar och kladdkaka till kalaset. Philip har inte sagt så mkt själv men det blir ju godis, chips och sånt med. Micke får nog hjälpa till med bakandet, jag är inte så himla bra på det. Haha för några år sen blev mina lussebullar stenhårda...



Är det fest så är det =))

Kommentarer
Postat av: Pilla

oj, vad duktig hon e lilla Nova :)!

2009-11-20 @ 17:05:02
URL: http://pillaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback