Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

feber

Uppe med Nova sedan 7.30 ca. La mig ca tolv men sovit relativt ostört så det känns okej. Mitt stora sömnbehov är kvar men det funkar med lite mindre sömn än innan (12 timmar) Imorse hade lillan 39.5 i temp (!). Då var det 8 timmar sedan hon fick ipren sist. Blir inget bad för henne idag. Micke och hon har som tradition eller vad man ska kalla det att åka till badet nästan varje söndag. Hon älskar det verkligen. Tror hon kommer lära sig simma tidigt för hon är inte alls rädd. Nu står hon med regnställ, vantar och skor och vill ut i regnet. Tur att Stitch började på tv, hon gillar honom ;-)

Jag börjar jobba 13.30 idag igen. Tvättat håret och diskmaskinen är diskad, ska städa lite oxå idag. Philip kommer hem ca 18 så jag träffar honom först imorgon, ibland är han vaken vid 22 fast han borde sova. Måndag imorgon och då är jag ledig för dagis är stängt.


Kommentarer
Postat av: jasmin

fiin blogg :)

2009-11-22 @ 11:48:17
URL: http://theernan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback