Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

För sju år sedan...

...hade mitt vatten med Philip gått sedan igår vid 9 tiden på morgonen. Idag för sju år sedan hade jag varit inne på min andra kontroll pga vattenavgång. Allt normalt och jag var välkommen tillbaka imorgon kl 9 igen om det inte satts igång av sig själv. MEN det gjorde det, kl 2 på natten den 28 november 2002 vaknade jag av värkar. Sen föddes han kl 14.39 samma dag. Och tänk, imorgon är det SJU år sen =) Min absolut största händelse i livet! Man får ju bara sitt första barn en gång =) Kommer aldrig glömma den känslan!

Imorgon blir det fest HELA dagen lång =)

Just nu tvättar vi 5 maskiner tvätt och sen står det handling och städning på schemat. Hemmet ska skiiiiina =)


Kommentarer
Postat av: aja (Beautyblogger)

Känns inte som om det gått så lång tid...



Nja, jag går in i ny vecka på måndagar, du på tisdagar väl? :-)



Tyvärr har jag ingen stor mage ännu...Gått upp 7 kilo kanske...Hehe...Kram

2009-11-27 @ 16:01:35
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Angela: Nej eller hur, känns som kanske 4 år sen. Okej men vi e typ lika långt iaf =) Okej ja min e ju stor men de e för att de e 3:e gången (blev snabbt stor förra gången med) gått upp det dubbla haha. kram

2009-11-27 @ 19:47:44
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback